NetOnNets lagershoppar och nätbutik handlar kunderna på sina villkor, utan stress eller påtryckningar. Genom att sälja både egna och välkända varumärken är man en av landets största återförsäljare av hemelektronik och datorer. Koncernen omsätter drygt 6 Miljarder. Personalen har hög teknisk kompetens med ambition att informera och vägleda kunderna i lagershopparna. Detsamma gäller personalen i kundservicen som hjälper kunderna oavsett om man handlar på nätet eller i butik.

Hemfixarna adderar mervärde till NetOnNets kunder i form av tekniksupport i hemmet. Detta gäller support på redan köpta produkter såväl som i samband med nyförsäljning och installation. Hemfixarna är den förlängda armen i hemmet när NetOnNets vanliga kundservice eller butikspersonal kört fast eller när problemet bäst löses på plats.

Hemfixarna hjälper naturligtvis till och står som alltid redo att ta emot uppdrag från hela vårt avlånga land. Främst handlar det om support på hemelektronik såsom TV, Smart-TV, Digital-TV, hemmabiosystem och smartphones men även datorer, nätverk, bredband, WiFi, Routrar och skrivare mm.