Fixarbloggen

/ Säkerhet och Tystnadsplikt

Kan jag lämna bostaden innan problemet är avhjälpt?

Oförutsedda saker händer i livet och ibland med kort varsel. Om du som kund behöver avsluta uppdraget innan det är slutfört så pausas ärendet och återupptas igen vid överenskommen tidpunkt mellan dig och Fixaren. Då debiteras den första timmen igen med 499 kr (998 kr utan RUT-avdrag) och därefter som tidigare enligt löpande 30 minuters […]

Läs inlägget »

Har ni tystnadsplikt?

Alla våra Fixare omfattas av tystnadsplikt vilket innebär att en kunds uppgifter aldrig diskuteras med någon som inte deltar i uppdraget.

Läs inlägget »

Hur säkert är det att få hem en Fixare?

Våra Fixare är id-kontrollerade, kunskapstestade och intervjuade av oss samt kontrollerade i belastningsregistret. De har alla genomgått ett omfattande kunskapstest samt utbildas löpande av oss för att säkerställa en hög kvalité på den tekniska kunskapen. Samtliga Fixare: Är minst 18 år. Är anställda av oss och får ”vanlig” lön. Har en omfattande ansvarsförsäkring. Rankas av […]

Läs inlägget »

Har ni ansvarsförsäkring?

När du anlitar Hemfixare kan du känna dig trygg. Vi har en gedigen försäkring via Trygg Hansa som skyddar både dig som beställande kund och våra Fixare samt har en kompletterande egendomsförsäkring. Försäkringsskyddet består av: Ansvarsförsäkring. Tar hand om skador hemma hos den där uppdraget utförs och som Fixaren orsakar under uppdraget. Det gäller såväl mjukvara som […]

Läs inlägget »