Hemfixare / Fixarbloggen / Hemfixare på hembesök – hur fungerar det?

Hemfixare på hembesök – hur fungerar det?

Behöver du hjälp med något i hemmet? Då kommer vi gärna på ett hembesök för att åtgärda det! Men hur ser våra tjänster ut och vad kan du förvänta dig? Det och mycket mer berättar vi i den här artikeln!

Det kan du få hjälp med

Kanske har du redan hunnit upptäcka fördelarna med våra fenomenala Fixare. För dig som ännu inte testat våra rikstäckande tjänster tänkte vi börja med att berätta lite mer om vad vi gärna hjälper till med.

När vi slog upp portarna under 2016 fokuserade vi framförallt på att erbjuda heltäckande teknikservice. Det innebär att våra fixare kan allt från installationer, smartphones och tablets till ljud bild och streaming samt nätverk och routers.

Men efterfrågan på andra tjänster växte och redan under 2017 såg vi till att utveckla våra kunskaper. Därför hjälper vi gärna till med möbelmontering, enklare hantverkshjälp, gardinmontage och svårare lampbyten.

Om du är nyfiken på att veta mer om våra tjänster kan du exempelvis spana in vår tidigare artikel, mycket mer än komplett teknikservice, där vi djupdyker ner i alla våra tjänster.

Så går det till

Att få hjälp av oss är mycket enkelt och vi kommer gärna på ett hembesök redan nästkommande dag. Allt du behöver göra är att följa dessa 5 steg!

  1. Beställ hembesök – Börja med att ringa oss eller surfa in på vår webbplats för att beställa ditt hembesök. Det gör du enklast längst ner i den här artikeln eller via den här länken.
  2. Vi bekräftar bokningen – Så fort vi har tagit emot din bokning så återkommer vi till dig med en bekräftelse för att komma överens om en exakt tid för hembesöket. Vi kommer gärna under kvällstid eller helger så att du är hemma när vi utför uppdraget.
  3. Vi kommer på ett hembesök och åtgärdar problemet – Vår fixare anländer på bestämd tid och löser problemet som du vill ha hjälp med! Vi har 100% nöjd kund-garanti och stannar tills du känner dig nöjd.
  4. Efter hembesöket – När våra fixare utfört uppdraget fakturerar vi dig och hanterar eventuellt RUT-avdrag.
  5. Vad kostar det? – Vår minimidebitering gäller för en timme och är på 399 kr efter RUT-avdrag. Därefter avräknar vi per påbörjad halvtimme. Helt utan avgifter för avi, fakturering eller fixarens resa!

Avslutningsvis

Där har du det – hur det fungerar när du beställer ett hembesök av någon av våra fenomenala Fixare. Nu kan du också få mer tid över till annat och ta hjälp av en Hemfixare.

Ta hjälp av en Hemfixare

Behöver du hjälp med något i hemmet? Då kan du med fördel ta hjälp av oss på Hemfixare. Vi erbjuder snabb, personlig och proffsig heltäckande service, oavsett var du bor.

När du väljer att ta hjälp av oss kommer en av våra kunniga fixare till dig på ett hembesök, undersöker problemet och fixar därefter med de åtgärder som krävs för att lösa uppgiften.

Våra fixare har omfattande kunskaper om allt som rör möbelmontering, tekniksupport och enklare hantverkshjälp. Hos oss är du i trygga händer!

 
 

Alltid med 100 % nöjd kund garanti!

Fyll i formuläret så kontaktar Fixaren
dig för tidsbokning

Fält markerade med * är obligatoriska

När du bokar en Fixare godkänner du att Hemfixare sparar vissa av dina personuppgifter som du lämnat i formuläret i 24 månader efter din bokning. Personuppgifterna sparas för garantiåtaganden samt för korrespondens med Skatteverket för RUT-avdrag. Du har rätt att när som helst rätta dina uppgifter eller att helt bli borttagen från vårt register. Kontakta oss på fixare@hemfixare.se eller på telefon 08 1220 88 00. Om du anser att vi behandlat dina personuppgifter felaktigt kontakta Datainspektionen. Läs mer om hela vår policy för hantering av personuppgifter här.

Läs mer om vår integritetspolicy och hantering av personuppgifter